środa, 13 lutego 2013

The Versatile Blogger

Dostałam nominację , dziękuję bardzo :) http://historiajedendee.blogspot.com

Każdy nominowany powinien:
1. Podziękować nominującemu na jego blogu.
2. Ujawnić 7 faktów o sobie.
3. Pokazać nagrodę na swoim blogu.
4. Nominować 10 blogów ( lub mniej ), które Twoim zdaniem na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autora nominowanego bloga.

Fakty o mua :

- Płaczę na Titanicu
- Czuję się lepiej w gronie chłopaków , niż dziewczyn.
- Urodziłam się w piątek tak smao jak moja mama i mój tata :)
- Gdy byłam mała zawsze oglądałam skoki narciarskie z dziadkiem, dlatego wchodziłam na stół i skakałam na łóżko krzycząc " Leci Małysz ! " :D
- Jak byłam mała miałam blond włosy teraz one są brązowe ;)
- Nie lubię chodzić na wesela.
- Kocham mieszkać na wsi :)

: ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz