wtorek, 5 sierpnia 2014

Hejo.

Cześć kochani! Pamiętacie mnie? Na pewno nie. Nie pisałam już swojego jakiegoś bloga, od.. roku. Ale, mam pomysł na ff, jeżeli wypali będzie ono o przezajebistym zespole 5 Seconds of Summer, tyle, że w opowiadaniu, oni zespołem nie będą. Kim będą? Już moja w tym głowa kim będą;) Jeżeli chce czytać to coś :O To napiszcie do mnie w komentarzu, na asku- ask.fm/sayonarabiczysxx3 KILK!!!. Bądź na gg, tu macie mój numer - 44690258, bądź na moim twitterze lub facebooku, ale jeżeli chcecie link do moich kont to napiszcie na gg, bo nie udostępniam ich publicznie. :) + Nawet już może widzieliście nowy "nagłówek", teraz możecie się domyslać kto kim będzie ;)
xx Maddie
liczy się każdy komentarz:)

2 komentarze:

  1. ja pisz o nich, bo ich kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay! na 100% będę czytać, Maddie, proszę informuj mnie na tt : )

    OdpowiedzUsuń