poniedziałek, 17 grudnia 2012

Rozdział 2. "A no bo ten aaaaaaaaaa !!!!!!!! "

Zacnymi oczami Alex.

Blanka poszła do siebie. Za to ja i Zayn  udaliśmy się do mojej posiadłości . Lecz nie była ona pusta ponieważ Amy wróciła ze szkoły jakąś godzine temu . Dużo sie o nim dowiedziałam . Że ma 18 lat , gra w jakimś zespole z czterema innymi chłopakami ( kumplami) tak jak ja i Blanka mieszkają w Londynie ^^.
Gdy weszliśmy do domu :
-Wróciłam !!!!!!!-wydarłam się.
-Gówno mnie to obchodzi.-odpowiedziała mi Amy.
-Hahaha.-zaśmiał się mulat.
-Tez cie kocham.-powiedziałam z sarkazmem
-Ach ta siostrzana miłość.-zaśmiał się Zayn
-Chodź do salonu- powiedziałam
-Jak dla mnie spoko :D - uśmiechnął sie.
Amy oglądała 4FUN TV . Leciało to jej kochane ,,One Direction" i jak podajże "Live While We're Young".
-Dobra to ja skocze do kuchni po jakieś picie , a ty idź do tego zwierzęcia :D - zaśmiałam sie.
-A nie zje mnie ? - zapytał
-Nie spokoo.-zapewniłam go.
Zanim doszłam do kuchni z salonu dotarły do mnie bardzo ale bardzo głośne krzyki mojej siostry.
-Co sie tak drzesz ?! - zapytałam krzycząc.
-A no bo ten aaaaaaaaaa !!!!!!!! - tyle wykrztusiła.
-Boże człowieku - powiedziałam i udałam sie do salonu niczym struś pędziwiatr :D. - co odwalasz ? - zapytała ponownie , teraz już ochłonęła . ( może troszeczke )
-No bo to jest Zayn Malik z ONE DIRECTION ! - powiedziała z taką podnietą.
-Jakiego ONE DIRECTION ? - zapytałam.
-Jakiego ONE DIRECTION ? Boże , Alex przecież cały czas ich słucham , gadam o nich ty to akurat nazywasz pitoleniem , mam ich płyty , plakaty gadżety ! - mówiła z pogardą w głosie.
-Troche jaśniej proszę panienko Styles ;p - zasmiałam sie.
-Panienko Styles ? :D - zapytał Zayn ze śmiechem
-Nawija o Harrym i ma jego mnostwo plakatów.
-No to oni co mówisz jak ich słucham "wyłącz to dziadostwo".-wytłumaczyła mi , wtedy zrozumiałam.
-Aaa....też fakt - odpowiedziałam zapominając o moim nowym "koledze".
-Uważasz nasze piosenki za dziadostwo ? - zapytał mnie
-Może troche . Ale Kiss You jest fajne. - odpowiedziałam
-Kiss You ? hahaahah <3 boże głoss Hazzy mnie rozwala O.O - wtrąciła Amy
-HAHAHA - zaśmialiśmy sie z Zaynem.
-A ja ci sie podobam ? - zapytał mnie
-TAK - odpowiedziała Amy
-Ams to nie było do ciebie - zaczęłam sie z nią prawie kłócić.
-A właśnie że to mnie !! - wystawiła mi język
-A to akórat było do Alex , wiesz Ams :D - wtrącił się Zayn
-Włacha . Weź idź do swojego pokoju - rozkazałam jej.

_____________

To 2 : ) .
Dłuższy od 1 ; ).
Jestem oburzona faktem że nie ma teledysku do Kiss You -,- ; ( !!
Foch -,-. z przytupem :p
Prosze o kometarze ;* To jest dla mnie ważne <3
xoxo Madzia ;*

4 komentarze: