wtorek, 18 grudnia 2012

Rozdział 3 "Mam iść do swojego pokoju jak u mnie w salonie stoi Zayn Malik najprzystojniejszy z zespołu zaraz po Hazzie rzecz jasna . NIE MA MOWY ! "

Perspektywa Alex.

Lubie Zayna ale nie że aż kochać.Jest fajny miły i ładny.Spoko z niego koleś.Moja siostra ma świra na punkcie 1D zwłaszcza Harrego.Gdy weszliśmy do domu Ams siedziała na kanapie w salonie oglądała 4FUN TV,puścili 1D LWWY. No i poszłam do kuchni nalac tego soku,ale zanim doszłam do kuchni z salonu dobiegł krzyk majne siostry.Pognałam tam bo mysłałam że coś jej sie stało w końcu ja za nią odpowiadam jak niema starych.Okazało sie że Zayn ten mój kumpel jest jednym z nich i sie wtedy zaczęło kłótnia z siostrą i wgl.Gdy nagle powiedziałam :
-Włacha . Weź idź do swojego pokoju - rozkazałam jej.
-Mam iść do swojego pokoju jak u mnie w salonie stoi Zayn Malik najprzystojniejszy z zespołu zaraz po Hazzie rzecz jasna . NIE MA MOWY ! -tłumaczyła mi tą gadke.
-Z kim ja musze tu żyć ! Puknij sie w tą swoją głupią główke i do pokoju bawić sie lalkami ! A jak powiesz "NIE" to nie myśl sobie że kiedy kolwiek zobaczysz Harr'ego na żywo w realu!Zmykaj do pokoju i posłuchaj WMYB czy jak to tam szło i mdlej jak Hazza śpiewa.Okej?! Zrozumiano?!-wygłosiłam moją zacną przemowe ;D.
-Łał...-odezwał się Zayn
-Wiem.-to zrozumiałaś?
-Tak to poznam Hazze?-zapytała
-Zayn co ty na to? - zapytałam mulata
-Jak będziesz grzeczna i nie będziesz przeszkadzać mi i twojej siostrze dobrze ? - wygłosił prośbe.
-Okej - powiedziała i udała sie do swojego pokoju.
-To ja przyniose to opóźnione picie . - poinformowałam go.
-TO ja zaczekam , nie masz więcej sióstr Directionerek tak ? - zapytał ze śmiechem
-Nie jest to moja JEDYNA siostra . - wytłumaczyłam mu.
-To fajnie - odp.mi mulat.
-Nie powiedziałabym ;) - zasmiałam się po czym on też

Udałam sie do kuchni po obiecany sok dla mnie i Zayna.Gdy wróciłam znów zaczęliśmy rozmawiać dowiedziałam się że ma kilka sióstr obecnie mieszka w tym samym mieście co ja,ale pochodzi z Bradfort (aut.nie wiem jak to napisać) . W końcu zadał mi pewne pytanie.
-Może chciałabyś wpaść do nas dziś wieczorem?-zapytał mnie.
-Spoko-odpowiedziałam-tylko ja też mam pytanie;)-wyszczerzyłam ząbki :D
-Jakie panienko Alex ?
-Czy moja przyjaciółka Blanka mogłaby też ? Poznałeś ją -zapytałam
-Jasne będzie nam miło (;
-A czemu mnie zapraszasz ? 
-Chce abyś poznała reszte tych wariatów.
-Hahahaha świetnie to ująłeś ; ).

_______________________

To jest 3 : ) .

Zerknijcie na bohaterów ponieważ nastąpiła zmiana postaci (zdjęć) wyglądu. Reszta - bez zmian. ;) 
Prosze o komentarze : ) 

3 komentarze: