środa, 16 stycznia 2013

Rozdział 12 "Ała kto to tu postawił?!"

Perspektywa Liama
Gdy siedzieliśmy w szpitalu , Harry znikł mi z oczu.

Perspektywa Harr'ego
Szłem korytarze , a z przeciwka szła piękna dziewczyna i czytała książkę.Nagle zagapiłem się i wpadłem na nią(upadła jej książka)
-Jak chodzisz ty debilu?!-powiedziała dziewczyna
-Ale ja....Ale ja....!
-Ale ty co !-krzyknęła dziewczyna
-Ale ja nie chciałem-odpowiedziałem-Bardzo przepraszam
-Jestem Bella-odpowiedziała dziewczyna
-A ja Harry-przedstawiłem się

Perspektywa Nialla
-Widziałeś gdzieś Harr'ego ? - zapytał mnie Liam
-Nie-odpowiedziałem
Nagle zobaczyłem Harr'ego z jakąś laską , całują sie.Nie będe im przeszkadzać .
-Zobacz jaką laske wyrwał Harry.-powiedziałem do Louisa,ale on nic nie odpowiedział.W mgnieniu oka Harry pożegnał sie z tą dziewczyną i poszli w swoje strony.

Perspektywa Belli
To był Harry.Harry Styles,ja mu się podobam.Ale nie powiedziałam mu,że moja mama nie żyje,a mój  tata miesiącami pracuje w Niemczech.Jestem sama.Harry zaprosił mnie jutro na randkę.Musze kupić jakieś fajne ciuchy.Udałam się do mojego ulubionego sklepu.A tam co?Znowu on!Kupował dżinsy i bluze w moim ulubionym kolorze czyli niebieskim.

Dzień później
Perspektywa Harr'ego
Obudziłem się, mój zegarek wskazywał godzinę 9:50.Niedługo 10,więc przydałoby się wstać.Doprowadziłem się do kultury.Z Bellą spotykam się dopiero o 14.Ubrałem się i zeszłem na dół do kuchni by coś skonsumować.W kuchni siedział tylko Louis.Przywitaliśmy się,a ja zrobiłem sobie śniadanie.
-Harry czemu Alex , sie pocięła?

Perspektywa Louis'a
Musiałem się dowiedzieć czemu Alex się pocięła.To pytanie ciągle chodzi mi po głowie . Wtedy gdy Blanka powiedziała powiedziała mi , że się podobam Alex,to ja się cały czas zastanawiam.Harry nic nie chciał powiedzieć , w sumie on też nie wie.Wie tylko ona i Blanka.Ale gdy była w śpiączce tak się o nią , matrwiłem.Bałem się,że umrze.Chwila moment.czy ja się zakochałem ?.Nie ja przecież kocham Eleanor,ona jest tą jedyną.Co do Alex to muszę to muszę poznać prawdę czemu się pocięła, chociaż to było dwa tygodnie temu . We wrześniu zaczynamy trasę koncertową , teraz jest kwiecień.Manager nażeka,że ta trasa jest za ktrótka,od września do marca, łącznie 7 miesięcy.
Perspektywa Belli
Gdy się obudziłam mój zegarek wskazywał 1O:OO.Wstałam , doprowadziłam się do kultury . Ubrałam się w TO . Zeszłam do kuchni i zjadłam moja ulubione śniadanko,czyli : płatki z mlekiem czekoladowym.Po czym poszłam do siebie i zaczęłam czytać książkę.
W tym samym czasie dom chłopaków
Perspektywa Louis'a
-Chłopaki co u was tak cicho?-zapytał Niall i poszedł do lodówki zjeść swoje ulubione śniadanie - kanapki z nutellą.

Szpital
Perspektywa Alex
Do mojego pokoju wszedł lekarz powiedział,że mogę już wyjść.O 11:15 poszłam po wypis.Nie chciałam,nawet nie zamierzałam iść do domu.Udałam się do Blanki .DRYYŃ , zadzwoniłam dzwonkiem

Perspektywa Blanki
Oglądałam TV gdy nagle zadzwonił dzwonek od drzwi,otworzyłam
-Cześć-powiedziała Alex
-Cześć-odpowiedziałam-Już cię wypuścili? - zapytałam
-Tak-odpowiedziała
Poszłyśmy do salonu,przełączałam z kanału na kanał.Ale jeden z nich szczególnie przykuł moją uwage.Zobaczyłam Nialla całującego się z jakąś laską,ale to nie byłam ja.Była to blondyna,bardzo niska.Rozpłakałam sie i pobiegłam do domu chłopaków,a Alex za mną.DRYŃ,zadzwoniłam dzwonkiem i zaczęłam walić pięściami w drzwi.

Perspektywa Louis'a
Otworzyłem drzwi za nimi stała Blanka.
-Gdzie Niall ? -zapytała
-W salonie-odpowiedziałem Blanka pobiegła do salonu
-O Blanka-powiedział Niall
I nagle PLASK.Blanka dała Niallowi z tak zwanego "liścia" w twarz.
-Za co to było ? - jęknął z bólu
-Ty sie mnie pytasz za co?!-krzyknęła-Za to,że całowałeś się z jakąś pustą blondynką!-krzyknęła i znowu go spoliczkowała.
-To nie jest tak jak myślisz.!-próbował się tłumaczyć.
-Koniec z nami Horan.-odpowiedziała
-Blanka...-Blanka wybiegła z płaczem,a Niall z całej siły kopnął w kanape.-Ała kto to tu postawił?!-syknął z bólu

______________
To 12 :*
Miałysmy wene z Kamilą , to pisałyśmy ;)
Dramacik,ale co tam ;P
Naprawi sie w dalszych rozdziałach:D


Bella Stevens (18 l)
Dziewczyna mająca swoje własne marzenia.Od
tak zwanego pierwszego wejrzenia zakochuje
się w Harrym Stylesie (z wzajemnością)
Mieszka sama ,ponieważ jej
mama nie żyje ,a tata miesiącami pracuje
w Niemczech.






4 komentarze:

  1. Rozdział zacny < 333
    A właśnie, chciałaś, żebym Cię zabiła za Blankę i Nialla? To masz to kurwa załatwione!
    Czekam na next ^^
    Weny < 69696969

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17:02

    Rożdział 13 będzie lepszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15:23

    Ale śliczne zdięcie :-)

    OdpowiedzUsuń