poniedziałek, 28 stycznia 2013

Rozdział 13 "KOCHAM CIE ! "

Perspektywa Niall'a
Czy ci paparazzi muszą wszędzie być ?
-Opowiadaj-zaczął Zayn
-Ale co?-zapytałem
-Już ty wiesz co.-powiedział oschle.
-Dobra,byłem wczoraj w klubie,wypiłem ze dwa może więcej drinków i jakaś blondyna się do mnie przyczepiła,ja już byłem troche nieświadomy,a ona to wykorzystała i pocałowała mnie,najwyraźniej zrobili nam zdjęcie.-Zayn tego nie skomentował.
Perspektywa Blanki
Pobiegłam do domu i rozpłakałam się.Czy on musiał ? Wszyscy faceci to świnie.Cały dzień płakałam w poduszkę.Nagle usłyszałam dzwonek do drzwi.
-Kto tam?-zapytałam
-To ja Alex.-usłyszałam
-Wejdź.
Alex weszła do domu i poszłyśmy d mojego pokoju,bardzo długo rozmawiałyśmy.
Perspektywa Alex
Pożegnałam się z Blanką i poszłam na miasto.
Perspektywa Blanki
Płakałam do poduszki 3 dni.Poszłam do łazienki,w szafce zauważyłam tabletki nasenne zaczęłam je łykać.Wciągnęłam już 5 zrobiło mi się słabo,po 8 zemdlałam.
Perspektywa Nialla
Poszedłem do pobliskiej kwiaciarni i kupiłem kwiaty i czekoladki.Poszedłem do Blanki.Drzwi były otwarte . Wszedłem,drzwi od łazienki były otwarte.Wszedłem a tam Blanka leżała na podłodze,a obok niej tabletki nasenne.Zadzwoniłem do Harr'ego
N: Harry przyjedź szybko do Blanki !
H:Ale co sie stało?
N:Przyjeżdżaj , nie gadaj !
H:Dobra,już jadę.
Harry przyjehcał po 5 minutach.
-Jedziemy do szpitala-powiedziałem
Po dwudziesty minutach dojechaliśmy do szpitala,Blanka była w śpiączce.Zadzwonie do Alex
N:Cześć Alex
A:Siema
N:Przyjedź szybko do szpitala
A:Co sie stało ?!
N:Blanka sie podtruła .
A:Boże,już jadę.
Perspektywa Alex
Przyjechałam do szpitala.
-Gdzie Blanka?-zapytałam
-Leży na ojomie-odpowiedział bardzo smutny Niall.
Perspektywa Harr'ego
Muszę zadzwonić do Belli.
H:Musimy odwołac randkę.
B:Aha.-mówiła zawiedziona
H:To cześć
B:Cześć
Perspektywa Alex
W szpitalu siedziałam z laptopem i przeglądałam różne strony plotkarskie.Nagle zobaczyłam zdjęcie Zayna z jakąś dziewczyną z podpisem "Oto Zayn Malik i jego nowa dziewczyna Ellie".
-Harry zobacz.!-krzyknęłam
-Co jest?-zapytał
-Wiedziałeś , że Zayn ma nową dziewczyne ?
-Nie,ale może ją nam przedstawi.
-Aha
po tygodniu Blanka wyszła ze szpitala i wszyscy czyli Niall,Ja,Liam i Louis.Zebraliśmy się w salonie w domu chłopaków.
-A gdzie Zayn i Harry ?zapytałam
-Pewnie zaraz przyjdą.-powiedział Niall
Nagle ktoś wszedł do domu i w tym momencie w drzwiach stanął Zayn ze swoją dziewczyną.
-To jest moja dziewczyna Ellie.-powiedział-Ellie poznaj Nialla , Alex , Blankę , Liama i Louisa-mówił wskazując na nas palcem a my machaliśmy-A gdzie Harry?
-Nie wiem-odpowiedzieliśmy chórem .
W tym oto momencie w drzwiach pojawił się Harry z jakąś blondynką.
-Siemka,to jest Bella.Bella poznaj Nialla , Alex,Blankę,Liama,Louisa Zayna i ....-zawiesił się.
-Ellie -powiedział Zayn
-No właśnie.-zasmiał się Harry.
-Co robimy ?-zapytał Louis.
-Jesteś mistrzem nienudzenia się , wymyśl coś.-powiedziałam
-Jak jesteś taka mądra,to sama coś wymyśl.-powiedział
-Błagam was nie kłóćcie sie-powiedział Liam.nawet Louis nie burknął a ja wzruszyłam ramionami.
-A może zagramy w całowaną butelke?-zaproponował Harry.
-Tobie tylko jedno w głowie.-powiedział Niall na co wszyscy się zaśmialiśmy.
-Dobra.-powiedzieliśmy wszyscy
Po butelke poszedł Liam.Pierwszy kręcił Niall wypadło na Blankę.Zaczęliśmy krzyczeć "GORZKĄ GORZKĄ".
-Całuj ty niezdaro.-powiedział Louis.
Blanka i Niall pocałowali się , reszte wieczoru spędzili przytulając się.Rzygam tęczom.Potem kręcił Zayn nic nadzwyczajnego wypadło na Ellie,a mi sie bardzo nudziło.Prawie zasypiałam z nudów gdy ktoś wykrzyczał moje imie " ALEX " . Tak dobrze myślicie kręcił Louis i wypadło na mnie. Tak bardzo chciałam żeby mnie pocałował , a moje usta mówiły "NIE MA MOWY" , Louis też się wahał ale w końcu to zrobił . No i po Lou , kręcił Loczek nie nikt inny tylko całował się z Bellą , a jak kręcił Liam to wypadło na mnie i dałam mu buziaka w policzek.Na zegarku była godzina 23:40.
-Zayn , chodź odwieziemy dziewczyny - powiedział Harry
Zayn bez słowa wziął kluczyki od samochodu . Ubrałam buty,kurtke (aut.była deszczowa pogoda).Pierwszy przystanek miałyśmy ja i Blanka dalej Ellie , a na końcu Bella.
Perspektywa Harr'ego
-Słuchaj stary odwioze cie do domu , bo Bella mieszka po odwrotnej stronie miasta.-powiedziałem
-Dobra-odpowiedział
Odwieźliśmy Zayna.Weszliśmy do domu Belli,następnie do jej pokoju.Nie będe opisywał co się tam działo,powiem tyle że było głośno.Po kilkunastu minutach zasnęliśmy.
Następnego dnia , perspektywa Harr'ego
Przyjechałem do domu wcześnie rano i położyłem się spać. O 10:00 rozległ się dzwonek do Louis'a przyszła Eleanor , a pół godziny później Bella. Chłopaki poszli zrobić coś do picia, a Bella pokazała Eleanor nagrania z wczorajszego wieczoru jak Louis i Alex się całują. Calder pobiegła do kuchni i kopnęła Louisa w takie miejsce gdzie sie chłopaków nie kopie , Louis upadł na podłoge.
-Za co - zaczął jęczeć
-Za pocałunek z jakąś pustą brunetką - usłyszała to Alex wchodząca do domu
-Nie nazywaj jej tak , Alex jest ładna miła , nie to co ty ładna to ty może jesteś ale miła to wgl.-krzyczał Louis
-Jesteś brzydką i beznadziejną dziewczyną , odwal sie od Louis'a ! - krzyknęła do Alex
Perspektywa Alex
-Dobra , chwila stop skąd wiesz że całowaliśmy sie z Louis'em ? - zapytałam , a temu całemu cyrkowi przyglądali sie wszyscy
-Ona mi pokazała nagranie - Calder wskazała ręką (aut.:bo palcem tak chamsko,moja mama tak mówi xd) na Belle.
-A ja cie miałam za koleżanke , przyjaciółke - rzuciłam i wybiegłam z domu chłopaków tuż po Eleanor. Biegłam przed siebie czyli do domu w którym obecnie mieszkam - dom Blanki. Blanka oglądała Tv rzuciła "Hej" ale nie odpowiedziałam
Oczami Blanki
Do domu wpadła zapłakana Alex,próbowałam z nią rozmawiać ale nie chciała mi otworzyć. Po chwili usłyszałam dzwonek do drzwi w drzwiach stanęli chłopaki .
-Jest tu Alex ? - zapytał Louis , z przerażeniem
-Tak na gó...- nie zdążyłam dokończyć , bo on szybko tam poleciał
Perspektywa Louis'a
-Alex ! - krzyczałem do drzwi - Ot...- nie zdążyłem dokończyć
-Czego?- zapytała
-Wpuścisz mnie ?
-Właź.
Perspektywa Alex
Po co on kurwa tu przyszedł ?.
-Sorry za...
-Dobra nie musisz kończyć.
-Alex , powiesz mi czemu sie pocięłaś ?
-Przecież ci mówiłam że byłam pi...
-Nie kłam , wiem że kłamiesz
-Chcesz znać prawde ?
-Chce.
-Wiesz dlaczego sie pocięłam ? Wiesz czemu ryczałam do poduszki ? Zakochałam sie w tobie głupku , kocham to jak sie uśmiechasz , kocham twoje oczy , jak jesteś wesoły to mi ciepło na sercu , kocham cie całego debilu !! A wiesz czemu sie pocięłam ? Dowiedziałam sie o tej całej Eleanor , że ty masz dziewczyne wgl. Debilu KOCHAM CIE ! Słyszysz KOCHAM CIE ! - cały czas krzyczałam , chciałam coś jeszcze powiedzieć , ale ten debil uciszył mnie w tak miły sposób - pocałował mnie

_________________

To 13 :)
Długo zwlekałam xd :D
Zapraszam do komentowania;-*
(c) Madzia Tomlinson


7 komentarzy:

  1. No nareszcie kurwa, ja myślałam, że Cię zabiję, ale okej!!
    Zacny rozdział, jak zwykle < 33
    Weny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Award - więcej dowiesz się na moim blogu :

    patrzsercembooczyniezawszewidza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Aword. :* Więcej szczegółów znajdziesz na naszym blogu - Oliwka c;

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko ! Niedawno trafiłam na tego bloga przypadkiem i przeczytałam go w całości ! Historia jest na prawdę ciekawa i intrygująca. Czekam na kolejny rozdział <333

    Zapraszam do siebie ;)
    http://po-obu-stronach-lustra-1d.blogspot.com/
    http://pain-and-love-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział, kochanie . <3
    Pisz dalej . : *

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy16:20

    Następny będzie lepszy

    OdpowiedzUsuń